Beste THOR-leden,
Wij hopen dat iedereen tot nu toe goed door deze tijd heen is gekomen en dat jullie, en jullie dierbaren, gezond zijn gebleven.
Heel langzaam mogen wij weer wat activiteit melden voor op ons prachtige veld. De jeugd mag weer trainen. Uiteraard met de nodige maatregelen. We zetten ze even op een rijtje en gaan ervan uit dat dit met de kinderen besproken zal worden. De meeste regels gelden, overigens, voor de C en de B. Voor de kangoeroes en de E geldt wat dit minder. Iedereen traint bij zijn eigen team.
- Handen wassen/desinfecteren voor en na het trainen.
- Verkouden, hoesten, benauwdheid of koorts is helaas niet trainen en als ouder uiteraard niet komen brengen.
- Hoesten en niezen doen we in onze ellenboog. Er zal desinfectiemiddel aanwezig zijn.
- Helaas, geen ouders op het veld. Bij de kangoeroes mogen de ouders, op afstand van elkaar eventueel blijven (1 ouder per kind). Stoelen staan klaar.
- C/B onderling anderhalve meter afstand houden, dit houdt in dat niet alles getraind zal kunnen worden en dat de training er dus wat anders uit zal zien maar beter dan helemaal niets, denken wij.
- Trainers zullen de materialen klaarzetten. Dit wordt gedesinfecteerd na de training.
- We blijven van elkaar af.
- De kantine is gesloten, alleen het toilet is open. Eigen bidon mee, niet drinken in de wc.
- Kleedkamers zijn gesloten, dus kom omgekleed en douche thuis.
- De trainers blijven op afstand van de kinderen. Hier wordt een gedeelte voor vrijgemaakt (C&B)
- Maximaal 10 minuten van te voren aanwezig en direct na de training naar huis.
We gaan zaterdag 2 mei beginnen.
Kangoeroes zaterdag van 10.00 – 11.00
Dinsdag 5 mei
E van 18.45-19.45
en de
B 19.15 tot 20.15.
Donderdag 7 mei
C van 19.00 – 20.00 uur
Ken je een kind die sporten heeft gemist en geen lid is van de vereniging dan mogen die 3x komen meetrainen maar geef dit vooraf eerst aan tot 2 uur voor de training bij de trainers. Zonder het schoolkorfbal moeten we toch onze club promoten dus zeg het voort….
Dan kijken we natuurlijk uit naar het volgend seizoen, waarbij we hopen dat het “nieuwe normaal” alweer oud is. Een aantal vrijwilligers hebben aangegeven dat zij met hun huidige taken willen stoppen. Dat betekent dat wij hard op zoek zijn naar mensen die deze taken op zich willen nemen.
Lees het volgende dan ook even goed en meld je aan.
Penningmeester je houdt de uitgaven en inkomsten in de gaten, regelt subsidies en presenteert dit op de ledenvergadering. Je bent dan ook lid van het dagelijks bestuur. Je vergadert ongeveer 4x per jaar met de coördinatoren. Er is een lange inwerk/overdracht periode.
Kantinedienst regelen, je regelt de kantine diensten voor de thuis zaterdagen.
PR leden Je zorgt ervoor dat de vereniging bekend wordt/blijft in de wijk, probeert sponsoren te vinden, regelt acties waarbij we geld genereren en vooral probeert nieuwe leden te krijgen.
Wedstrijdsecretariaat jeugd Je zorgt ervoor dat de jeugdteams compleet zijn. Je hoeft geen verstand te hebben van de regels of te kunnen korfballen. De voorkeur gaat uit naar 1 vast persoon per veld en zaalseizoen maar als dit niet lukt, willen we naar een andere vorm. We zoeken dan een hele groep mensen die elk 2 a 3 wedstrijden regelen. We zorgen dan voor een THOR telefoon zodat er wel maar 1 nummer bekend is. Er zal een aanspreekpersoon zijn die je kan helpen bij lastige zaken. Dit plan moet nog wat verder uitgewerkt worden, maar als je hier interesse voor hebt, geef dit dat alvast aan.
Voor alle vrijwilligerstaken geldt: heb je een bekende of familielid die graag vrijwilligerswerk wilt doen, kan dit ook bij THOR! Dus ken je iemand, die bijvoorbeeld penningmeester zou willen zijn, geef dit dan door.
We zijn blij met jullie en daarom is het fijn dat we kunnen mededelen dat we de contributie van juni en juli niet zullen afschrijven als kleine compensatie voor het niet kunnen trainen en spelen.
We doen ons best om “op afstand” af en toe iets leuks te organiseren zoals de pubquiz van afgelopen zaterdag. Maar we hopen vooral dat we elkaar snel in het echt te kunnen zien.
Hoe dan ook blijf vooral gezond!
Namens het bestuur,
Marcel Krikken